‘t Zusje is jarig!

januari 15th, 2025|

‘t Zusje is jarig!

In 1998 opende eigenaar Peter Smits zijn eerste restaurant in Uden, na de overname van een lokale broodjeszaak. Hij noemde zijn restaurant De Baron, tegenwoordig bekend als ’t Zusje. En nu, 15 jaar later is ’t Zusje uitgebreid tot wel 37 locaties verdeeld over heel Nederland!

Ter gelegenheid van het 15-jarig jubileum hebben we een feestelijke commercial mogen maken, met uiteraard de vertrouwde en enthousiaste stem van ‘t Zusje. Om het feest nog specialer te maken, worden de bonnen van elke 15e reservering bij ‘t Zusje verscheurd!

Hartelijk gefeliciteerd aan het hele team van ’t Zusje! 🥳

Vers aan Tafel

januari 15th, 2025|

Bij VDLVE zijn we druk bezig geweest met de nieuwe radiocommercials voor Vers aan Tafel! Met deze pakkende commercials dragen we bij aan de naamsbekendheid van deze unieke maaltijdservice.

Zo waren wij verantwoordelijk voor het schrijven van het script, het casten van de stemmen en de muzikale uitwerking, die ondertussen is uitgegroeid tot een herkenbaar soundlogo, die natuurlijk lekker blijft hangen 😉. En dat is nou net wat we zo leuk vinden aan ons vak! Vers aaaaan taafffellll!!

Voor Duitse prijzen…

januari 15th, 2025|

Voor Duitse prijzen…
hoef je niet ver te reizen!

Bauhaus, de bekende Duitse bouwmarkt timmert aan de weg. De producten van Bauhaus zijn nu dichterbij dan ooit. Want zoals je hoort in de gloednieuwe commercials van Bauhaus ‘hoef je voor Duitse prijzen niet ver te reizen’. Bij VDLVE waren we onder andere verantwoordelijk voor de voice-casting en de gehele audiovisuele vormgeving.

De nieuwe commercial zijn nú te  beluisteren op de digitale kanalen van o.a. Q-Music en Radio 538! Super toll Bauhaus!

Top 30 Soundlogo’s

januari 15th, 2025|

De soundlogo top-30 is bekend! Met op nummer 1 het bekende soundlogo ‘’Dat is het lekkere van Albert Heijn’’. Deze sound is volgens het onderzoek het bekendst en wordt het sterkst aan het merk gelinkt. Associaties zijn ‘catchy’, ‘eigentijds’ en ‘pakkend’. Maar waarom is een soundlogo nou zo belangrijk voor een merk?

Een sterk soundlogo roept direct associaties met het merk en positieve emoties op. Een passend soundlogo draagt niet alleen bij aan de merkidentiteit, maar ook zéker aan de naamsbekendheid en het versterken van klantrelaties.

Bij VDLVE hebben wij al meer dan 30 jaar ervaring in het produceren van bekende soundlogo’s, vaak in combinatie met een pakkende gezongen jingle.
Benieuwd geworden naar onze producties? Check ze hier alvast: https://vandelaarvanefferen.nl/audioproducties/opdrachtmuziek/.
Of neem even contact met ons op!

Wie is toch die stem?

januari 15th, 2025|

Een nieuw jaar begint met een nieuwe editie van DB Magazine. Hét Business- en lifestylemagazine. Hoofdredacteur Ton de Kort vroeg Paul van Efferen het hemd van het lijf en schreef een leuk artikel over de in en outs van zijn werk als stemacteur. Veel leesplezier! Link naar het artikel:

60 Jaar Top 40

januari 10th, 2025|

2 januari 1965, de eerste uitzending van de Top 40 gaat van start op Radio Veronica, en sindsdien is deze hitlijst uitgegroeid tot de meest toonaangevende van Nederland. Het idee voor de Top 40 in Nederland werd geïntroduceerd door Willem van Kooten, beter bekend als Joost den Draaijer. Na zijn studiereis in 1964 in de Verenigde Staten was hij ervan overtuigd dat Radio Veronica een eigen hitparade nodig had. Tegenwoordig is de Top 40 een onmiskenbaar onderdeel van de Nederlandse muziekcultuur.

Helaas overleed “Joost den Draaijer” precies één dag na het 60-jarig jubileum van deze iconische hitlijst. Zijn nalatenschap leeft voort in de harten van muziekliefhebbers en in de rijke geschiedenis van de Top 40.

Laten we in bovenstaande video samen terugblikken op zes decennia vol hits en hoogtepunten! On to many more!

Ga naar de bovenkant