Reclamezendtijd
De kosten voor reclamezendtijd zijn afhankelijk van meerdere factoren. Zo heeft elke uitzendinstantie zijn eigen tarieven gebaseerd op aantal luisteraars/kijkers en de doelgroep. Voor media inkoop werkt Van de Laar | Van Efferen Studio’s samen met verschillende mediapartners. Wij komen graag langs voor een vrijblijvend gesprek om het juiste mediaplan samen te stellen. Maak een afspraak.
Radiocommercial
Een radiocommercial kun je landelijk, regionaal of zelfs lokaal inzetten. Ook kun je adverteren op een platform als Spotify. Voor deze advertentiemogelijkheid zijn geen vaste tarieven. Toch snel een idee krijgen van welke zender je voor je doelgroep kunt inschakelen en hoeveel uitzendingen je kunt realiseren binnen een bepaald budget? Wij lichten graag de kosten toe voor reclamezendtijd voor een radiocommercial, neem hiervoor contact met ons op.
TV-commercial
Bij een TV-commercial heb je de keuze bij verschillende zenders zendtijd in te kopen: regionaal, nationaal of op themakanalen. Daarnaast is er ook de keuze om bij een specifiek programma zendtijd in te kopen. Deze facetten zorgen ervoor dat er geen vaste tarieven zijn voor de inkoop van zendtijd op TV. Op basis van jouw doel en doelgroep komen we graag met een passend mediaplan. Neem hiervoor contact met ons op.
Pre-roll commercial
Een pre-roll wordt voorafgaand aan een video getoond op YouTube en Uitzending Gemist. Afhankelijk van de doelgroep van de video en het tijdstip worden de kosten voor de zendtijd berekend. Meer informatie over de inkoop van reclamezendtijd voor een pre-roll? Neem contact met ons op.
Wil je meer informatie over zendtijd en de kosten per medium? Neem gerust even contact met ons op.